Friday, July 12, 2019

MALGA GAHARU

Pelaburan Kecil Memberi Kesan Yang Besar !!
Malga Botanic : RM 20 sebotol sahaja.

- MALGA GAHARU –

Penawar Masa kini –
Pelaburan yang amat kecil memberikan pulangan kesihatan menakjubkan.

Ummu Qais berkata:

Saya mendengar Rasulullah Saw bersabda:

‘Engkau kena berubat dengan kayu hindi ini (kayu GAHARU) kerana ianya mengandungi 7 cara perubatan iaitu dengan cara dihirup melalui hidung dan dimasukkan ke dalam mulut.
(Sohih Bukhari).

Malga Gaharu adalah produk terkini berasakan air Gaharu. Produk ini dikilangkan di Kilang IMP, bertapak di Kuala Kangsar. Kilang ini telah beroperasi lebih dari 20 tahun dan telah menghasilkan lebh dari 200 produk.

IMP bermakna, Islamic Manufacturing Pratice, di asaskan oleh Y.Bhg Tn Haji Ahmad Tajuddin Bin Arshad. Kilang ini bertaraf GMP dan telah mengeluarkan beratus-beratus produk Halal dan diperakui oleh JAKIM. Kilang IMP ini juga adalah dibawah pengawasan Kementerian Kesihatan Malaysia.


Penulis Blog bersama Y.Bhg Tn Hj, Ahmad Tajuddin Arshad
Pengasas Kilang IMP
(Islamic Manufacturing Practice)

Setelah sekian lama Gaharu diperkenalkan sejak beribu tahun dahulu, inilah kali pertama produk sedemikian rupa diproseskan dengan tertib-tertib yang khusus. Dengan kerjasama kepakaran dalaman kilang dan khidmat nasihat daripada beberapa pakar, maka produk Malga Gaharu dihasilkan. Alhamdu Lillah, Malga Gaharu ternyata mempunyai kesan pemulihan yang menakjubkan dan mempunyai sambutan yang luar biasa.

Pengenalan MALGA:

Gaharu atau nama saintifiknya dari Aquilaria adalah raisin yang terhasil dari proses inokulant mikrob ke atas batang pokoknya. Pokok ini akan mengeluarkan gaharu sebagai tindakbalas dari serangan mikrob untuk mempertahankan dirinya. Maka Gaharu ini banyak digunakan dalam perubatan, penghasilan pewangi, bahhoor dan sebagainya.

Mengaktifkan kembali sel yang tertidor:

Ketidakseimbangan dalam tubuh manusia mendorong terjadinya sel-sel kulit yang tertidor dan pasif. Hal ini menyebabkan kulit tubuh manusia kehilangan daya kekentalannya, sehingga timbul bintik hitam, kulit kering dan bersisik, kerepot, berkedut dan kasar.

Co-enzim dari Malga Gaharu ini mampu mengaktifkan kembali sel-sel tersebut ketika sel induk memasuki tubuh manusia, manakala otak akan mengarahkan sum-sum untuk menghasilkan sel-sel baru bagi memperbaiki semula organ-organ dan kulit yang mengalami kerosakan proses penuaan.

REJUVENSI:

Ketika tubuh dalam keadan normal, sel punca/induk dalam tubuh manusia akan dalam keadaan tidak aktif dan hanya akan aktif ketika diberikan rangsangan yang tepat. Justeru itu, Malga Gaharu ini mampu memberi ransangan secara tepat untuk mengaktifkan semula sel-sel baru dengan lebih cepat.

Kandungan:

Malga Gaharu adalah air minuman Botani campuran air pati gaharu, epal hijau dan stevia sebagai minuman membina semula atau ‘rejuvenate” sel-sel yang telah rosak. Malga bertindak sebagai BOOSTER terbaik bagi penghasilan STEM SEL baru bagi organ yang mengalami kerosakan dan proses penuaan.

Malga Gaharu sesuai untuk membantu, mengatasi dan merawat :

- Lemah Tenaga Syahwat (Lelaki @ Wanita)
- STROKE.
- Penyakit Kelamin bagi wanita.
- Penyakit buah pinggang, 
- Pelbagai kanser, 
- Buasir, 
- Darah tinggi, 
- Diabetis (kencing manis), 
- Tyroid, 
- Down sindrom (membantu memberi kesan positif),
- Autism (membantu memberi kesan positif) dan lain-lain.

Harga Malga Gaharu:

Sebotol hanyalah RM20 sahaja. Kami nasihatkan untuk membeli satu karton 10 botol dengan harga RM200 dan Pos adalah RM20 sahaja. Sekiranya membeli sebotol, Pos adalah RM7.90.


Sesiapa yang berminat untuk menjadi stokis atau dropship:
Sila Wasap : +60112475 8326 atau Emel: malga.gaharu@gmail.com


Y.Bhg Tuan Hj Ahmad Tajuddin: Pengasas Kilang IMP
bagi penghasilan MALGA. 


Y.Bhg Tuan Hj Ahmad Tajuddin: Pengasas Kilang IMP
bagi penghasilan MALGA sedang memberi taklimat.

 Hasil Pembuatan MALGA untuk agihan Stokis Seluruh Negara.

MALGA siap utk diedarkan.




TESTIMONI TERKINI MALGA

TESTIMONI MALGA TERKINI. 1. Pengidap Tirod. Tirod Mengecut setelah menggunakan 3 botol. 2. Kencing Manis. Ini merupakan testimoni pali...