Thursday, July 11, 2019

Testimoni & Soal jawab.

Malga Gaharu


Assalamu’alaikum, maaf saya nak tanya. Adakah Malga ini sesuai untuk ibu lepas bersalin terutamanya czer?

Ada kes, isteri sahabat czer sebanyak tiga kali. Selepas minum Malga, sakit di tempat Czer berkurangan.  Untuk mendukung anak yang berusia empat tahun pun mampu setelah istiqamah minum Malga.

Ada juga kes bagi mereka yang menghadapi kaki cramp iaitu kekejangan tetapi setelah minum Malga, dalam masa yang singkat sahaja sakit cramp terus hilang.

Bagi yang menghadapi bengkak kaki, setelah minum Malga, tidak sampai tiga jam, bengkak akan surut.

Bagi yang menghidapi kencing manis dengan bacaan 20, setelah minum sebanyak 100ml, didapti bacaan di bawah 6.

Ada pesakit yang kegatalan teruk akibat penyakit diabetis. Beliau menggunakan Malga sebagai air mandian. Dengan izin Allah, maka gatal-gatalnya beransur-ansur pulih. Beliau teruskan mandian dan buat minuman. Alhamdu Lillah.

Assalamu’alaikum Wbt.

Saya minum air Malga ini terasa sungguh luar biasa. Selalunya saya buang air besar 1 minggu sekali tetapi sekarang ini setiap waktu pagi. Sebelum diperkenalkan malga, saya selalu sakit perut kerana saya ada buat buang hati dan hempedu sebesar 9kg dalam perut. Setelah istiqamah minum Malga, kesakitan saya selama ini hilang. Alhamdu Lillah.

Masalah lemah Syahwat , saya telah minum Malga Gaharu ini sebanyak 100ml sebelum bersama isteri. Ternyata ia memberikan kesan yang menakjubkan. Alhamdu Lillah.

TESTIMONI TERKINI MALGA

TESTIMONI MALGA TERKINI. 1. Pengidap Tirod. Tirod Mengecut setelah menggunakan 3 botol. 2. Kencing Manis. Ini merupakan testimoni pali...